maanantai 24. helmikuuta 2014

Vielä viikko pitäisi jaksaa ja sitten viikko lomaa!

Viime postauksesta onkin hurahtanut vähän päälle viikko, joten johan on jo aikakin päivitellä kuulumisia. (Tai no jaa, jos ketään edes kiinnostaa, blogini kun on erittäin epäsuosittu:''D) Viime viikon olin kokonaan kotona, koska olin ensin hieman sairaana 3 päivää ja en sitten enää viitsinyt tulla kämpilleni pariksi päiväksi. Lauantaina tosin tulin, koska eräs ystäväni matkusti luokseni ja samalla toinenkin ystävä tuli viettämään viikonloppua. Meillä oli aika hauskaa ja ihan huomaamatta valvottiin viiteen asti aamulla. :''D Yleensä minä olen se, joka nukahtaa ensimmäisenä ja muut sitten turhautuneina herättelevät ja pitävät minua hereillä keinolla millä hyvänsä.
 Nyt sitten väsyttää aika mukavasti, äikän tunnillekin meinasin melkein nukahtaa, mutta onneksi perjantaina alkaa loma! Heti perjantaina koulun jälkeen suuntaan äidin kanssa junalla mummoni luo Keravalle. Lauantaina vietetään iltaa myöskin tätini ja hänen miesystävänsä kanssa, sunnuntaina taas suuntana on Helsinki. Siellä sitten nähdään toista tätiäni ja serkkuani sekä shoppaillaan. Tällä kertaa tosin olen päättänyt, että koitan löytää suurimman osan tarvitsemistani vaatteista kirppareilta, koska rahaa nyt ei kovin paljon ole ja muutenkin, saatan löytää sieltä jotain uniikkia.:3 Kaiken hyvän lisäksi se on myös ekologista. Tarkoituksena olisi metsästää joitain kivoja polvimittaisia/hiukan lyhyempiä hameita, joiden helma ns. "Liehuu." Jotkin arkimekotkin kelpaisivat, haluaisin pukeutua tyttömäisemmin, ainakin välillä. Kuviolliset mukavat leggingsitkin tulisivat tarpeeseen, sekä mahdollisesti myös joku söpö koulureppu.

Perjantaina luultavasti kirjoitan junassa matkustaessani mummolaan ensimmäisen mielipidepostaukseni eräästä ajankohtaisesta aiheesta, joka on aika tärkeä ja herättää näkymästi mielipiteitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti