lauantai 28. joulukuuta 2013

Faktoja minusta

Heti ensimmäiseksi tahdon tehdä pienen esittelyn itsestäni:) Tässä siis lista random faktoja itsestäni:


  1. Olen 16-vuotias.
  2. Asun Pohjois-Karjalassa, Lieksassa. 
  3. Perheeseeni kuuluu vanhemmat, kaksi isoveljeä ja koirat Rambo ja Roku. 
  4. Olen luonteeltani aika äkkipikainen. 
  5. Olen lukion ekalla.
  6. Varsinaista harrastusta minulla ei ole, mutta pidän päiväkirjaan kirjoittelusta sekä valokuvaamisesta. (valokuvaaminen tosin on jäänyt aika vähäiseksi viime aikoinaD:) 
  7. Pidän myös lukemisesta.
  8. Ja elokuvien katselusta. 
  9. En yleensä meikkaa ollenkaan. 
  10. Pukeutumistyylini vaihtelee laidasta laitaan. 
  11. Musiikkimakuni on monipuolinen, lempibändejäni ovat: My Chemical Romance, Hurts, Green Day, Imagine Dragons, Linkin Park, Avenged Sevenfold, Black Veil Brides...... 
  12. Asun yksin. (Viikonloppuina kyllä käyn kotona) 
  13. Lempiaineitani koulussa ovat psykologia, terveystieto, äidinkieli, kuvaamataito, saksa ja englanti.  
  14. Persoonalliset/massasta erottuvat ihmiset ovat mielestäni mielenkiintoisia.
  15. Minulla on vahvat mielipiteet tiettyjä asioita kohtaan ja rakastan keskustella erilaisista kiistanalaisista aiheista perheeni ja kavereideni kanssa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti